Nov 9, 2011

Salam Aidiladha...

Assalamualaikum.. syukur x t'hingga aku msh lg dpt menghirup udara pinjamanNYA.. syukur aku dpt lg berjasa pd mak & ayah... TQ Ya Allah atas kurniaan yg x t'hingga ini.. Salam Aidiladha kpd smua.. hari yg penuh dngn sejarah pengorbanan.. ape yg aku korbankan tahun ini??? entahlah.. mcm x de je.. But i really2 hope that all my journey fully with sacrifice.. Sbnrnya entry nie aku nk tujukan khas buat mak & ayah yg bnyk b'korban untuk aku.. klu nk dihitung, ditambah,ditolak,dibahagi n didarab masih blum cukup aku b'korban untuk dieorng... one more things, spnjng aku b'cuti di kg, family aku mst tngk salam Baitullah... Bilalah aku nk menjejak kaki di sana.. bilalah aku dpt melihat tanah haram yg cukup istimewa.. aku ada suarakan kpd ayah yg aku nk kesana, tp ayah ckp wait for ur husband.. Your husband will bring u... so, as a result waiting for the future husband to bring me there... tp klu ada rezeki aku nk jejak kaki di sana dngn mak n ayah.. nk cr ketenangan dkt sn.. nk duduk sujud lm2 dlm baitullah.... Ya Allah permudahkan lah urusan aku dan angkatlah aku menjadi tetamuMU... Amin...

No comments: