Dec 31, 2011

Azam Baru...........

" Hiduplah untuk memberi sebanyak-banyaknya, bukan untuk menerima sebanyak-banyaknya"

Assalamualaikum... Syukur yg x t'hingga kpd MAHA PENCIPTA kerana m'izinkan aku m'hirup udara ciptaanNYA lagi.. Syukur aku masih mampu b'bakti kpd orng tuaku dan syukur aku msh diberi kekuatan melaksanakan tugas sbgai hambaNYA.. Ya Allah, aku  berserah segalanya padaMU... 
Alhamdulillah.. b'akhirnya 2011 dan b'mulanya 2012.. Tahun 2011 merupakan tahun yg plng b'makna dlm hidup aku.. tahun yg m'jdkan aku seorng pendidik yg di beri AMANAH untuk m'didik anak bangsa...tahun yg penuh kesyukuran kpd MAHA PENCIPTA dngn t'tunainya impian orng tua ku melihat aku m'genggam segulung ijazah.. 

2012??? apakah yg akan t'jadi?? azam aku tahun 2012 nk jd yg lebih baik dr 2011.. nk jd seorng muslimah yg berusaha untuk patuh, tunduk dan mengikut sgla ajaran ISLAM & meninggalkan laranganNYA.. M'jd seorng pendidik yg memberi sebanyak2nya..m'jd seorng anak yg patuh pd orng tua & plng penting impian yg aku angan2kn setiap hari t'capai.. Moga impian itu diberkati Allah dan dipermudahkan urusan ku... Ya Allah, andai kata aku masih lg diberi keizinan menikmati alam ciptaan Mu, izinkan lah aku melawat rumahMU.. Angkat lah aku m'jd tetamu Mekah & Madinah... Rindu dan teringin sngt nk melawat ke sana.. Moga2 dipermudahkan... Amin...  

No comments: